Pobierz tabelkę i podejmij wyzwanie!

przez Eliza Wydrych Strzelecka
43 komentarze

Dziś mam dla Was tabelki do pobrania i wydrukowania. Taka wisząca na lodówce tabelka motywuje lepiej niż niejedna aplikacja w telefonie. Wiem bo sprawdziłam to na własnej skórze. W marcu podjęłam dwa wyzwania. Pierwsze  – 30 dni bez słodyczy, fast foodów i alkoholu i drugie – 30 dni regularnych ćwiczeń. Udało się! Codziennie zapisywałam aktywności w tabelce „fitness plan” i odznaczałam kolejne dni w tabelce „30 dni bez słodyczy…” Motywowało mnie to i dawało ogromnego kopa.

Jeśli szukacie motywacji wydrukujcie sobie tabelkę, powieście ją na lodówce i podejmijcie wyzwanie! Może to być wyzwanie 21 dni bez słodyczy i bez fastfoodów, albo wyzwanie polegające na regularnych treningach w ciągu 55 dni. W tabelce fitness plan codziennie wpisujcie wykonany trening i czas jego trwania. Może to być trening siłowy połączony z aerobami (tak trening gwarantuje najlepsze efekty), może to być tzw squat challenge,  30 dni z Mel B, albo z Chodakowską.

Trzymam kciuki! 🙂

21 dni

21 dni bez słodyczyY 21 dni bez 21 FITNESS PLAN30 dni30 dni bez słodyczy i fastów 30 dni bez słodyczy 30 DNI FITNESS PLAN55 dni 55 bez sł i fast 55 FITNESS PLAN 55 dni bez słodyczyTo jak, którą tabelkę drukujecie? 🙂

43 komentarze
0

ZOBACZ TAKŻE

43 komentarze

erlit 9 kwietnia, 2015 - 10:00 pm

ja narazie testuje tydzien bez slodyczy i tydzien treningu 😀
ale czekam na lepsza pogode bo jednak moj ukochany sport to rolki
nerlit.blogspot

Odpowiedz
Lulla 11 kwietnia, 2015 - 8:01 pm

Powiem ci coś, ja osobiście nie jem słodyczy od ok.2lat. Wież mi da się żyć bez tego dziadostwa. Nie jem także fastfoofów. Niegdy nie byłam w MC’Donaldzie.
TRZEBA TYLKO CHCIEĆ, wieżę gorąco że uda wam się wszystkim !!!

Odpowiedz
Magda 9 kwietnia, 2015 - 10:13 pm

Mogłabys napisać ile udało Ci się schudnać bez słodyczy i ile straciłas cm po treningach ? Mam wesele za miesiac i sie zastanawiam ile maxymalnie [realnie ;D ] mogę schudnac
Pozdrawiam 🙂

Odpowiedz
Anonim 10 kwietnia, 2015 - 1:09 am

Ewka sama mówi na swoich 6 minutówkach że pierwsze efekty widać po 2ch tygodniach regularnych ćwiczeń, więc myślę że po miesiącu będzie super efekt. Udanego weselicha! 🙂

Odpowiedz
Dominika 9 kwietnia, 2015 - 10:39 pm

super,czekałam na nie 🙂 na pewno skorzystam 😀

Odpowiedz
magfashion.pl 9 kwietnia, 2015 - 11:08 pm

Ok. Na początek 21 dni. Damy radę !

Odpowiedz
Kinga 9 kwietnia, 2015 - 11:12 pm

Ja mam na razie 3 dni bez słodyczy i jestem z siebie super dumna 😀
Ćwiczyć nie mogę, ale tabelkę 55 dni bez słodyczy wydrukuję, a co! 😀
A 30 maja wesele koleżanki, ale tabelka już wtedy będzie zakreślona i wykonana 😉

Odpowiedz
Kasia 10 kwietnia, 2015 - 12:21 am

Faktycznie zawsze kiedy stawałam przed takim wyzwaniem to kalendarz strasznie mnie motywował i codziennie tylko czekałam na ten moment, żeby podejść i skreślić okienko w kalendarzu. Można to jakoś psychologicznie wyjaśnić? 😉

Odpowiedz
Kasia 10 kwietnia, 2015 - 1:18 am

Fantastyczny pomysł, do przetestowania!

Odpowiedz
Martyna 10 kwietnia, 2015 - 9:25 am

Ale świetny pomysł! Dziękiiii:):):):)

Odpowiedz
martanapi 10 kwietnia, 2015 - 10:57 am

No to idę drukować, 55 dni fitness plan z Chodakowską, niech bedzie ambitnie;)

Odpowiedz
Kamila 10 kwietnia, 2015 - 11:52 am

Dobry plan z tym wydrukowaniem tabeli 🙂 ćwiczenia zaczynam od dziś 🙂 Przy okazji polecam bardzo fajny artykuł o szufladkowaniu kobiet.

Odpowiedz
Alabasterfox 10 kwietnia, 2015 - 1:59 pm

U mnie zdecydowanie 55 dla fitness – kilka dni temu postawiłam sobie za cel lekkie wyrzeźbienie mięśni, a że czasu niewiele, bo wyznaczyłam moment dla pierwszych efektów na końcówkę maja – wypadałoby popaść w codzienną regularność, chociażby te 30 – 40 minut.

Odpowiedz
Madlen 10 kwietnia, 2015 - 7:31 pm

Ja zaczne od 21 dni malymi kroczkami, powoli dojde do 55 🙂

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 10 kwietnia, 2015 - 8:16 pm

Trzymam kciuki! 🙂

Odpowiedz
Lejdisdi 10 kwietnia, 2015 - 7:55 pm

Ja bez słodyczy jednego dnia nie potrafię wytrzymać, pisząc to zajadam się ostatnimi czekoladowymi jajkami 🙁

Odpowiedz
pola 10 kwietnia, 2015 - 8:01 pm

eliza polecisz jakis sklep internetowy z dlugimi sukienkami? szukam czegos na wesele ale wszystko albo z chin albo kosmiczne ceny

Odpowiedz
Monika 10 kwietnia, 2015 - 9:24 pm

Cześć Eliza,
Czy poza tabelkami używałaś jakiejś aplikacji? Jak myślisz, czy są one pomocne w motywacji i czy miarodajne? Bo rozumiem bieganie, ale np siłownia?

Odpowiedz
Patrycja MM 10 kwietnia, 2015 - 9:51 pm

aww, ja odstawiłam gluten, na razie mam wyzwanie 30 dni bez glutenu 😛

Odpowiedz
elektro 11 kwietnia, 2015 - 11:33 am

Jeśli nie jesteś uczulona na gluten, jest to kompletnie bez sensu. Gluten nie jest niczym szkodliwym, jeśli nie ma się celiakii.

Odpowiedz
Anonim 11 kwietnia, 2015 - 5:15 pm

Zupelnie sie nie zgadzam , super postanowienie bez glutenu po 30 dniach bedziesz widziala ogromna poprawe zarowno na zewnatrz jak i w srodku. Spokojniejsza lzejsza

Odpowiedz
Elektro 11 kwietnia, 2015 - 10:51 pm

Mówię to jako lekarz. Z medycznego punktu widzenia nie ma to sensu. Chyba, że mówimy o efekcie placebo…

Odpowiedz
Ania 11 kwietnia, 2015 - 4:15 pm

21 dni bez słodyczy. Fastfoodów od dawna nie jadam, regularnie ćwiczę, ale słodycze to zmora… spróbuję z tabelką 🙂 drukuję!

Odpowiedz
ola 11 kwietnia, 2015 - 4:25 pm

Eliza,fajna motywacja! ja jakiś czas temu stworzyłam sobie swoją tabelkę np. na marzec/kwiecień itd. – każdy dzień oznaczyłam dodatkowo datą,by był dla mnie bardziej czytelny (dla mnie to lepsze,niż kolejne cyferki,jak u Ciebie,bo nie uzupełniam codziennie,tylko raz na 2-3dni,więc mogłabym się pogubić),poza tym każdy dzień podzieliłam na 4 kratki z ikonką fast foodów,ćwiczeń,alkoholu i chipsów (tak,tak,jestem na antychipsowym detoksie,bo jest to moja największa słabość :D) i tam zaznaczam krzyżyki. ustalam sobie do ilu krzyżyków w tygodniu muszę dojść,by zasłużyć na jakąś drobną nagrodę i dążę do celu 🙂 bukiet ulubionych kwiatów,dobre jedzenie w knajpce,fajny kosmetyk za dobry tydzień,czy wymarzone buty bądź sukienka za cały miesiąc sumiennej pracy to moja najlepsza motywacja! i nie żałuję sobie takich małych przyjemności! 🙂

dziewczyny,polecam zrobienie takiej tabeli POD SIEBIE,by walczyć ze swoimi największymi słabościami (słodycze,wieczorne podjadanie,fast foody itp) i motywować się do zdrowego stylu życia (ćwiczenia,jedzenie warzyw,owoców itp). takie coś zajmuje parę minut w excellu czy wordzie,a mamy swój spersonalizowany plan dążenia do zdrowia i pięknej sylwetki! życzę Wam dużo silnej woli,a na efekty nie będziecie musiały długo czekać! 🙂

Odpowiedz
Pat 11 kwietnia, 2015 - 7:49 pm

Ostatnia 😀

Odpowiedz
Mii 11 kwietnia, 2015 - 7:50 pm

Nie podejmuję żadnego wyzwania;D *pisze sięgając po kostkę czekolady*

Odpowiedz
chanka 11 kwietnia, 2015 - 8:18 pm

🙂 no to powiem Wam tak 😀 Pomysł jest super, tabelka sie przyda, ale bez silnej woli żadna tabelka nie pomoże. Mi po ciązy zostało kilka zbędnych kilogramów i centymetrów. Zaczełam robić przysiady i pajacyki w połowie stycznia (po pierwszych dwóch dniach nie mogłam zejść ze schodów 😀 ). Efekt? Właśnie przyniosłam z piwnicy pudło letnich ciuchów SPRZED ciąży (pomyliłam kartony, miało być to z zeszłego sezonu..) i co? POŁOWA JEST LUŹNA! Kurde 😀 No nie mogę się nacieszyć 😀 Zszedł brzuch (choć troche został jak to po ciąży), boczki, wróciło wcięcie w talii 🙂 Więc polecam. 15 minut 4 razy w tygodniu – w czasie wiadomości można zrobić 🙂 Polecam gorąco 🙂

Odpowiedz
Kasiula 12 kwietnia, 2015 - 7:56 am

Jestem zachwycona Twoimi tabelkami! Napisz mi proszę w jakim programie je zrobiłaś, bo chciałabym sobie troszkę spersonalizować motywację tabelkową 😉

Pozdrawiam serdecznie!

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 12 kwietnia, 2015 - 10:07 am

robiłam je tutaj http://www.picmonkey.com

Odpowiedz
Megsclasst 12 kwietnia, 2015 - 9:03 pm

Ja dzieki tobie postanowiłam postawić sobie cel – 55 dni bez słodyczy i 21dni regularnego ćwiczenia (potem to zwiększe) 🙂

Odpowiedz
Gotowanie UK 13 kwietnia, 2015 - 1:05 pm

Bardzo dobre i mobilizuje bo patrzysz na kartkę codziennie i jak nie ćwiczysz to jesteś zła(zły) na ciebie ale nie można zapominać o diecie

Odpowiedz
PaniMagdalenaa 14 kwietnia, 2015 - 10:47 pm

55 dni bez słodyczy i fast foodów, to będzie idealne wyzwanie dla mnie przed skupiskiem imprez, na których wypadałoby wyglądać dobrze…oby mi się to spodobało bo w przyszłym roku najważniejsze wydarzenie w moim życiu, czyli własny ślub i bardzo bym chciała lekko poprawić swój wygląd 😛 Dziękuję CI za ten post! :*

Odpowiedz
D. 16 kwietnia, 2015 - 11:23 am

Poczułam się zmobilizowana – zarówno moim biegającym i wciąż przełamującym bariery kolejnych dystansów facetem jak i Twoimi tabelkami – i postanowiłam wdrożyć jakiś długofalowy program naprawczy. Na razie to 30 dni bez słodyczy oraz 10 minut ćwiczeń przez pierwszych 10 dni, a następnie 20 minut przez 20 kolejnych. Mam nadzieję, że to pozwoli mi poczuć się na tyle sprawnie i pewnie, aby następnie bez strachu zapisać się na siłownię – muszę zbudować trochę masy mięśniowej, żeby móc w przyszłości podnosić mojego psa. 😀

Odpowiedz
Maleńka bloguje 19 kwietnia, 2015 - 10:26 pm

Chyba powinnam sobie wydrukować i się motywować 😀

Odpowiedz
Odważna 23 kwietnia, 2015 - 3:08 pm

Super kalendarz. Już sobie drukuję i czekam aż się cały zapełni. Dla mnie to dodatkowa motywacja, bo ekipa będzie bacznie patrzeć czy daję radę. Mam nadzieję, że nie będzie mnie bardziej podjudzać do żarcia ale 🙂 Mam nadzieję, że dam radę i jeszcze raz dzięki bardzo za takie mini kalendarzyki.

Odpowiedz
mlody 23 kwietnia, 2015 - 4:06 pm

Fajny pomysł warto sobie notować swoje postępy 🙂

Odpowiedz
Tka87 23 maja, 2015 - 1:29 am

Witaj, pobralam twoje tabelki i jestem 10 dzień bez słodyczy, czuje się świetnie….. Pozdrawiam

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 23 maja, 2015 - 3:28 am

Brawo!!!!

Odpowiedz
Baśka 16 sierpnia, 2015 - 11:26 am

A czy jako słodycze zaliczają się słodzone napoje? 🙂 Albo herbata z cukrem?
Czy mowa tylko o batonikach, ciastkach itp?

Odpowiedz
Kasia 31 sierpnia, 2015 - 10:09 pm

Jutro wracam na siłownię, po kilku miesiącach przerwy.
Trudno mi się zmotywować.
Wpadłam w wir podjadania słodyczy i nie mogę się opanować.
Na początek 21-dniowa tabela począwszy od 1-ego września.

Trzymajcie kciuki!

Odpowiedz
Megi 7 września, 2015 - 3:00 pm

Ja mam to samo, tylko zaczynam tydzień po Tobie. Regularnie w miarę możliwości oczywiście chodziłam przez rok, tylko bez odpowiedniej diety, stąd efektów nie widać i jakoś tak w sierpniu zaczęło mnie wręcz odrzucać od siłowni…:) Ale zbieram się i torba na siłke czeka na mnie spakowana juz!:)

Odpowiedz
Lena 1 września, 2015 - 12:10 am

Tabelki pobrane 🙂 Teraz jak ktos spyta skad ta zmiana powiem ze to wszystko przez Fashionelke! 😉

Odpowiedz
Dobre Geny 5 stycznia, 2016 - 1:22 pm

55 dni Fitness Plan już wydrukowany 🙂

Odpowiedz

Dodaj komentarz