Codzienna, letnia stylizacja

przez Eliza Wydrych Strzelecka
55 komentarzy

Dziś mam dla Was codzienną, letnią stylizację. Prostą i klasyczną bo przecież proste rozwiązania zwykle są najlepsze. Białą bluzkę zestawiłam z szortami, tenisówkami i zapomnianą przeze mnie torebką. Do tego awiatorki i srebrna bransoletka. Odczuwam deficyt sukienek i spódnic w mojej szafie. Lato to idealna pora na zwiewne i lekkie sukienki, a u mnie ich po prostu brak. Za kilka dni lecę do Rzymu i jak najszybciej muszę się w nie zaopatrzyć. Dajcie proszę znać, w jakich sklepach znajdę coś fajnego. fashionelka stylizacjabransoletka tiffanyfashionelka torebkiBluzka – Mohito
Szorty – Zara
Torba  – Alexander Wang
Okulary Ray Ban
Bransoletka – Tiffany&Co
Trampki – Converse

55 komentarzy
0

ZOBACZ TAKŻE

55 komentarzy

Izka 19 lipca, 2014 - 8:15 pm

Piekna ta bransoletka, jaka jest jej cena w sklepie?

Odpowiedz
http://newlookstyleblog.blogspot.com/ 20 lipca, 2014 - 12:23 pm

Tiffany na swojej stronie online ma ceny – można sprawdzić aktualne 🙂

Odpowiedz
Angelika 19 lipca, 2014 - 8:15 pm

Ale masz idealnie proste ząbki! Już nie mogę się doczekać aż ściągnę aparat! Uśmiech od ucha do ucha gwarantowany 🙂
Pozdrawiam!

Odpowiedz
Kasia 19 lipca, 2014 - 8:20 pm

Fash właśnie wróciłam z Rzymu o 3 sukienki w torbie więcej, buty, zwiewne tuniki, blesery, mega przeceny, via nazionale i via del corso i nóg nie czułam ale Ci zazdroszczę ehhhh, w razie pytań pisz:)

Odpowiedz
madzia 19 lipca, 2014 - 10:04 pm

Ja też na Twoim miejscu zaczekałabym na zakupy w Rzymie. W Polsce wszystko jest takie samo i z daleka można rozpoznać przez to Polaka….milego wypoczynku

Odpowiedz
just 20 lipca, 2014 - 11:28 am

polecieć do Rzymu na kilka dni i zamiast zwiedzać Wieczne Miasto to chodzić po sklepach? Sklepy z sukienkami są wszędzie, a Rzym jest jeden i jedyny w swoim rodzaju! Byłam tam 3 dni prawie dokładnie rok temu- Eliza moja rada: weź najwygodniejsze buty jakie tylko masz. To klucz do udanego wyjazdu, serio 😉

Odpowiedz
K. 19 lipca, 2014 - 8:21 pm

Super wyglądasz, ładnie i zgrabnie 🙂 Co do zwiewnych sukienek to polecam Ci Massimo Dutti (szczególnie, jak są przeceny) i Mango (mnóstwo sukienek, zarówno krótkich jak i długich :))

Odpowiedz
kate 19 lipca, 2014 - 10:39 pm

Eliza jak idzie walka o idealną sylwetkę? 🙂

Odpowiedz
Sylwia 19 lipca, 2014 - 8:22 pm

Poszukaj na stronie Mango, mają sporo ładnych, letnich sukienek 🙂

Odpowiedz
Agnieszka Mylifestyle 19 lipca, 2014 - 8:29 pm

Eliza polecam Ci firmę Unisono, włoskie świetne ciuchy, lekkie i zwiewne, idealne na lato 🙂 ja ją uwielbiam 😉

Odpowiedz
Anonim 19 lipca, 2014 - 8:33 pm

polecam również, sklep na via nazionale

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 19 lipca, 2014 - 8:34 pm

Dzięki! Na pewno tam zajrzę 🙂

Odpowiedz
Anna Bartnik 19 lipca, 2014 - 9:48 pm

Chyba u nas też dostępne?

Odpowiedz
magda gdynia 19 lipca, 2014 - 10:45 pm

Agnieszka ,dzięki za namiar na sklep! maja fajne rzeczy ale mam pytanko do Ciebie , jak tam jest z ta rozmiarowka? uniwersalny czyli jaki m/L czy s/M może wiesz jak to wygląda ? pozdrawiam serdecznie!

Odpowiedz
anonim 19 lipca, 2014 - 11:05 pm

unisono to ciuchy z giełdy w Poznaniu tylko metki wszywają

Odpowiedz
Agnieszka Mylifestyle 20 lipca, 2014 - 11:41 am

Unisono jest w Polsce, rozmiarówka niby uniwersalna, raczej m/l, ale trzeba mierzyć bo z rozmiarami różnie bywa 🙂

Odpowiedz
Agnieszka Mylifestyle 20 lipca, 2014 - 11:46 am

Hmm… pewnie, tak, jak we wszystkich ciuchach ;P Torebki Armani, LV i itp. też można spotkać na bazarach 🙂 Więc następnym razem zamiast do galerii jadę na targ do Poznania hehe… 🙂 Osobiście Unisono uwielbiam i polecam, można tam znaleźć na prawdę fajne ubrania.

Odpowiedz
MMi 19 lipca, 2014 - 8:49 pm

wspaniala bransoletka, gdzie kupilas i za ile?

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 19 lipca, 2014 - 8:51 pm

Kupiłam ją w harrodsie, nie pamiętam dokładnej ceny, coś ok 1000zł

Odpowiedz
MMi 19 lipca, 2014 - 10:35 pm

wow, cudowna…moze jak bede w londynie to uda sie wybrac tez cos, bo chyba nie maja sklepu w pl

Odpowiedz
Anonim 19 lipca, 2014 - 10:34 pm

Eliza jak z opalenizna po wakacjach, nie widac za bardzo na zdjęciach żebys była opalona?

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 19 lipca, 2014 - 10:37 pm

Opalenizna powoli schodzi 🙂

Odpowiedz
anita 19 lipca, 2014 - 10:43 pm

Ale mi się zawsze chce śmiać z takich ludzi. Gdzie opalenizna, gdzie opalenizna?!?! Polaki cebulaki jak już jadą na wakacje to MUSZĄ się zjarać na raka bo przecież wrócić nieopalonym z wakacji to wstyd i hańba.

Odpowiedz
Anonim 20 lipca, 2014 - 4:23 am

Mi opalenizna z wakacji trzyma się prawie cały rok 🙂 Anita a Ty polką jesteś tak? polaku cebulaku ty

Odpowiedz
AgA 20 lipca, 2014 - 9:42 am

Opalenizna albo raczej jej brak to moja życiowa zmora, kiedyś się nasłuchałam, że nie widać żebym była w Hiszpanii, bo stamtąd ludzie wracają prawie czarni … Dobrze, że przestałam się przejmować głupotami 🙂

“Polaki cebulaki” – nie mogę przestać się śmiać 😀

Odpowiedz
agata 20 lipca, 2014 - 10:38 am

Anonim – opalenizna trzyma Ci się cały rok? Przeprasza, ale czy ty się myjesz? Bo to niestety nie jest możliwe

Odpowiedz
Agnieszka 20 lipca, 2014 - 2:00 pm

Anita a Ty Polką rozumiem nie jesteś? bo głupio by było nazywać siebie cebulakiem 😉

Odpowiedz
Kaska 20 lipca, 2014 - 5:11 pm

Mi również opalenizna nigdy nie schodzi do końca w czasie całego roku. A uwierz mi Agata – myję się codziennie 😀

Odpowiedz
ijjjjj7 1 sierpnia, 2014 - 8:30 pm

OMG, zrozumcie, że niektórzy się nie opalają WCALE (np. ja), choćby cały dzień łazili na słońcu!!!

Odpowiedz
Anonim 19 lipca, 2014 - 10:38 pm

bransoletka marzenie <3

Odpowiedz
olga 19 lipca, 2014 - 10:48 pm

Piękna jest ta torebka jak mogłaś o niej zapomnieć?

Odpowiedz
Klaudia 19 lipca, 2014 - 11:02 pm

Eliza w Feli teraz taaakie promocje! Na pewno coś znajdziesz 🙂

Odpowiedz
yammay 19 lipca, 2014 - 11:31 pm

Pod Rzymem jest dość fajny outlet Castel Romano. Pewnie nie to co Bicester, ale da się coś upolować:)

Odpowiedz
Kate 20 lipca, 2014 - 12:07 am

Czy tę bluzkę jeszcze można spotkać w Mohito? to jest obecna kolekcja? Pozdrawiamm…..

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 20 lipca, 2014 - 12:33 am

Raczej nie, kupiłam ją jakiś czas temu 🙁

Odpowiedz
wenus-lifestyle 20 lipca, 2014 - 9:40 am

Bluzka rewelacja <3

Odpowiedz
Słowianie w podróży 20 lipca, 2014 - 9:41 am

Świetna bluzka, prosta a elegancka 🙂

Odpowiedz
mim 20 lipca, 2014 - 11:33 am

najpiekniejsze sukienki są w Taranko (:

Odpowiedz
http://newlookstyleblog.blogspot.com/ 20 lipca, 2014 - 12:22 pm

Fajnie, bardzo letnioo :)))

Odpowiedz
Zosia 20 lipca, 2014 - 1:08 pm

Jestem absolutnie zakochana w takim kolorze torebek *.* właśnie planuje kupno torebki od korsa w wlasnie takim karmelowym kolorze 😀 ( wacham sie jeszcze pomiedzy hamiltonem a sophie-moja imienniczka ;)) wiem, ze posiadasz pare korsow u siebie i zastanawiałam sie czy mogłabyś polecić który typ skory ( saffiano czy zwykła) jest trwalszy i lepiej sie prezentuje na zywo ? 🙂

Odpowiedz
Aga 21 lipca, 2014 - 12:04 am

Hamiltona mam tego miękkiego, i uważam ze jest po prostu mniej elegancka, bardziej na codzień. Natomiast selma to ta sztywna (ona chyba tylko w takiej wersji występuje?) i ta juz jest bardziej elegancka

Odpowiedz
Sylwia 20 lipca, 2014 - 7:31 pm

Bardzo ładnie Eliza! Strój faktycznie w sam raz nadaje się na aktualną pogodę:)

Odpowiedz
sezonada.pl 20 lipca, 2014 - 10:32 pm

Fajnie, że jesteś lekko ozłocona. Ja też preferuję lekki kolorek zamiast brązowej opalenizny, która zaczyna być kojarzona już nie tylko ze zdrowotną lekkomyślnością, ale i ciut tandetnym wydaniem. Ludzie na szczęście już coraz rzadziej oczekują obowiązku zbrązowieniapo urlopie.

Odpowiedz
P. 21 lipca, 2014 - 1:10 pm

Bluzka była dostępna w sklepach w maju. Schodziła ze sklepów jak świeże bułeczki 🙂 Jest piękna, szkoda, że nie pokazałaś jej z tyłu, bo na plecach przez całą długość jest złoty suwak 🙂 Mam ją i już żałuję, że nie wzięłam dwóch takich samych, tak ją lubię, że boję się, że się zniszczy 😀 Ale materiał świetny, choć trochę “za gruby” jak na upały 🙂

Odpowiedz
Mi 21 lipca, 2014 - 4:01 pm

Podobają mi się takie casualowe ciuchy. Zupełnie w moim stylu

Odpowiedz
Maleńka bloguje 21 lipca, 2014 - 8:27 pm

Prosta, ale jakże użyteczna stylizacja. Torebka pomieści wszystkie skarby, których potrzebujemy latem. Tenisówki są wygodnymi butami do spacerów, a przecież latem najwygodniej takie eskapady uskuteczniać. Biała bluzka nie przyciąga, a odbija słońce, za to szorty nie wybrudzą się, gdy przycupniemy na chwilę przerwy na murku. Dopełnieniem są okulary, które ochronią oczy przed słońcem, oraz bransoletka – taka mała kobieca błyskotka 😉

Odpowiedz
Anonim 21 lipca, 2014 - 11:10 pm

Elizko, przepraszam, ale pierwsze zdjęcie pod tekstem rozbawiło mnie do łez i po prostu musiałam to napisać: wygląda jakbyś na kolanach miała twarze bobasów 😉

Odpowiedz
Eliza Wydrych Strzelecka 21 lipca, 2014 - 11:54 pm

często to słyszę :DDD

Odpowiedz
kkaasia.blogspot.com 26 lipca, 2014 - 6:45 pm

świetna letnia i lekka stylizacja. Sukienki dostaniesz pewnie w każdej sieciówce!:)

Odpowiedz
Kasia 29 lipca, 2014 - 5:06 pm

Bransoletka rzeczywiście bardzo ładna. Moim zdaniem torebka totalnie nie pasuje do stylizacji,ale może dlatego,że mi się ona po prostu nie podoba:) ale najważniejsze,że Ty się dobrze czujesz w tym stroju:) pozdrawiam

Odpowiedz
Anonim 1 sierpnia, 2014 - 2:06 pm

pilne [pytanie -proszę o pomoc:)
Eliza podawała kiedys namiary na stronkę ,gdzie pomagają w zestawieniu ubrań ,pamięta ktoś?

Odpowiedz
gosiaK 2 sierpnia, 2014 - 1:49 am

świetnie wyglądasz 🙂

Odpowiedz
kamil_101010 3 sierpnia, 2014 - 6:48 pm

Ciekawa stylizacja – najbardziej podobają mi się okulary.
Może wybrałbym bardziej efektowne szorty, ale ogólnie jest ok.

Odpowiedz
Noemiss 4 sierpnia, 2014 - 9:02 pm

Fajnie, że stylizacja z bluzką z mohito to całkiem fajny sklep i nie za drogi, jakbyś robiła więcej stylizacji z elementami garderoby tej marki byłoby super 😉

Odpowiedz
LaMiaModa 16 sierpnia, 2014 - 9:17 pm

Świetna stylizacja. Bardzo lubię taki styl 🙂

Odpowiedz

Dodaj komentarz