Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu

przez Eliza Wydrych Strzelecka

Zapisz się na listę

I pobierz darmowy fragment e-booka “Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu”. Zobacz spis treści, wstęp i trzy pierwsze rozdziały. To prawie 30 stron! 

Zapisz się na listę

Wystarczy, że zapiszesz się na listę, potwierdzisz zapis na swoim mailu, a ja wyślę do Ciebie darmowy fragment e-booka.

Moja publikacja jest skierowana do osób działających online – zarówno do tych, które zaczynają od zera, jak i do tych, które mają biznes offline, ale chcą go przenieść do internetu. 

W e-booku piszę też o etycznym aspekcie zarabiania w czasie kryzysu, o kwestiach związanych z psychiką i emocjami w ekstremalnej sytuacji, o lękach, trudnościach i ograniczeniach, które skutecznie nas stopują. Razem  z ekspertami omawiam kwestie prawne, ekonomiczne, księgowe i te związane z kryzysowym PR-em. Ekspertka zajmująca się reklamą na Facebooku i Instagramie radzi, jaką taktykę teraz obrać,  a specjalistka od projektowania usług uczy, jak zmienić produkt  w usługę online i jak w ogóle przenieść biznes z offline do online.   

Sama dzielę się z wami wiedzą na temat strategii dwutorowej. Radzę, jak stworzyć teraz nowy produkt lub usługę, jak je promować  i dlaczego tak ważne jest inwestowanie w siebie oraz we własny biznes. Co więcej, poruszam temat działań online mających na celu wzmocnienie naszej pozycji, dotarcie do nowych odbiorców  i zwiększenie zaangażowania społeczności. Podrzucam inspiracje, jak kreatywnie działać i jak nieść pomoc.

Zapisując się do mojego newslettera, wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie maili! Będę Ci pisać o samych przydatnych rzeczach i dzielić się kawałem wiedzy! Pamiętaj, że w każdej chwili możesz anulować subskrypcję. Więcej informacji w polityce prywatności.